Total Pageviews

Tuesday 2 August 2011

kehidupan diteruskan dengan air mata...

esok exam,,, time nie la jugak aku dapat tangkap die curang ngan budak muka penyapu tandas 2...
sampai hati abg wat adik mcm nie,, ape salah adik kat abg...
sekali lagi hati aku nie berkecai... aku janji aku x kan caya dekat sume laki n puan lagi...
semua sama je,, mula2 janji mcm2 lpas 2 tinggal kan aku n pergi cari orang lain...
sekarang focus kat spm jela...
tpi aku x kan pena lupa ape yg ko buat kat aku...
1 ary nnt aku arap ko akan rasa ape yang aku rasa...

5 comments:

  1. kan dah cakap... be strong k, jgn bg hal personal macam ni bg effect kat study, benda ni dah lumrah

    so, utk kebaikan, better jd kawan je, no relationship.. meh la join kelab2 single ^^

    ReplyDelete
  2. hhahahah... ok,, kk...
    aku join club ko...
    wei ko dak kelantan an...

    ReplyDelete
  3. yepp, KK ni ank jati kelate hahaha :D

    ReplyDelete
  4. comel la awak ni hezry...hehehe

    ReplyDelete