Total Pageviews

Friday 3 June 2011

baik lua dalam enttah la...

aku betol2 x sangka, dalam usia aku yg baru 17 tahun nie dah macam2 aku kene lalui...
pelik la, pnting sangat ke sex 2... aku ikhlas terhadap semua perhubungan dan tak minta apa2 balasan..
tpi ape yg aku dapat..? aku digunakan untuk kepentingan org 2 sendiri...
lpas nie sory la, org yang cantik dan hensem aku x kan layan g...
ternyata tekaan aku sngat tepat, org yg mempunyai rupa hanya lah memainkan perasaan org lain atau pon mempunyai agenda yang tersendiri...
ape salah aku...? aku hanya lah remaja biasa yang ingin dicintai dan mencintai dengan tulus dan ikhlas...

AKU SILAP MENILAI KAU WAJAH YANG CANTIK DAN TAMPAN...

ingat la wei muka ko 2 lama2 akan x cantik gak... jngn la gunakan kelebihan skunk untuk mempermainkan hati dan perasaan org lain...

1 comment:

  1. Bro....kadang2 org PLU ni hipokrit....so jngn la percaya kat cinta PLU ni 100%

    ReplyDelete